CALVIN KLEIN White 2-Pack ponožky

Kód: 7519/39- 7519/43- Zvoľte variant
12,90 €
Skladom Skladom Zvoľte variant
Veľkosť
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Môžeme doručiť do:
27.9.2022 27.9.2022 Zvoľte variant

Detailné informácie

Podrobný popis

Calvin Klein White - ponožky

  • Materiál: 70% bavlna, 17% polyester, 12% polyamid, 1% elastan
  • Farba: biela
  • Strih: členkové
  • Veľkosť: ONE SIZE
  • Vzor: so vzorom
  • Detail: posilnená špička a päta
  • Model:100001872

Balenie obsahuje 2 páry tenkých ponožiek rovnakého vzoru. Jemné logo CALVIN KLEIN v sivej farbe.

Dodatočné parametre

Kategória: Pánske ponožky
Farba: Biela
Materiál: Bavlna
Vzor: So vzorom
Značka: Calvin Klein
Strih: Členkové

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

calvin-klein-logo-10k

Provokatívne, moderné, zmyselné a ikonické – také sú kolekcie značky Calvin Klein.  Jej cieľom je vytvárať modely pre každého, keďže ponúkajú dámske, pánske aj detské kolekcie. Cieľom spoločnosti je inšpirovať ľudí vášňou, pozitívne ovplyvňovať svet naokolo a viesť jednotlivcov k individualite, k tomu, aby sa každý prijal a akceptoval taký aký je. Vytvárať oblečenie, v ktorom sa budeme všetci cítiť skvelo.

Americký módny sen

Jednu z najlepších amerických módnych značiek uviedol na trh v roku 1968 návrhár Calvin Klein a jeho obchodný partner Barry Schwartz. Ak ste hľadali kombináciu moderného minimalistického športového oblečenia a príťažlivosti, Calvin Klein bol odpoveďou. Ponúkala nielen športové oblečenie, ale aj klasické saká a spodnú bielizeň. Značka pomohla definovať americký štýl pre medzinárodné publikum a už v roku 1973 získala svoje prvé ocenenie v kategórii elegantného športového oblečenia. Do povedomia celého sveta sa značka dostala v 1980 pri vstupe na trh so značkovými džínsami, ktoré vyvolali ošiaľ. Okrem toho Klein získal licencie na produkciu šatiek, topánok, opaskov, kožušín aj slnečných okuliarov.

“Calvinky“

Keď šialenstvo okolo značkových džínsov v 80. rokoch dosiahlo svoj vrchol, Klein predstavil veľmi úspešnú kolekciu dámskych boxeriek a kolekciu pánskej spodnej bielizne. Svojou kolekciou zmenil americký trh s pánskou bielizňou a mužov začala zaujímať aj tá časť odevu, ktorú len málokto vidí. Hoci na tom spoločnosť začiatkom 90. rokov nebola najlepšie a takmer čelila bankrotu, Klein dokázal opäť obnoviť ziskovosť impéria, a to najmä vďaka úspechu populárnych kolekcií spodnej bielizne, vôní a športového oblečenia CK. Po slávnej edícií reklám s raperom a hercom Markom „Marky Markom“ Wahlbergerom a modelkou Kate Moss v roku 1992 chcel každý mať svoje “Calvinky“. Nový typ slipových boxeriek bol označený za jednu z najväčších odevných revolúcií storočia.

Množstvo módnych produktov

Okrem populárnych kolekcií džínsov a spodnej bielizne má Calvin Klein v súčasnosti viacero produktových línií vrátane kolekcií pre domácnosť, produkty hodiniek, šperkov a vôní. V súčasnosti sa značka odvracia od vytvárania kolekcií pre prehliadkové móla a zameriava sa na masovejší predaj ziskových džínsov, spodnej bielizne a parfumov, na ktoré upriamuje pozornosť.

V tomto strategickom pláne sú pre značku rozhodujúce hnacie sily túžby po nových kolekciách bez prehliadok, a preto sú spolupráce s celebritami, ktoré priťahujú pozornosť potencionálnych klientov kľúčové. Herečka Lupita Nyong´o v elegantných šatách na udeľovaní cien Zlatý Glóbus alebo Lady Gaga v šatách bez ramienok na Critics´ Choice Awards priťahujú pohľady na honosnejšie rady značky. Kolekcie odevov z džínsoviny tvoria pre stále väčšie približovanie sa k neformálnemu odievaniu v bežnom živote, vrcholovú produktovú radu. Preto pod súčasné najväčšie reklamné kampane značky patria spolupráce s Justinom Bieberom či Kylie Jenner v džínsoch, alebo rodiny Kardashian oblečenej v Calvin Klein kúskoch spodnej bielizne a džínsoviny.