Vrátenie/ Výmena

 

Nevyhovuje Vám veľkosť? Zmenili ste názor, alebo chcete niečo iné? Nevadí! Vrátenie zakúpeného tovaru môžete odoslať v priebehu 30 dní od dátumu prevzatia zásielky. 

  • Máte právo vrátiť zakúpený tovar behom 30 dní odo dňa obdržania zásielky.
  • Ak Vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť a my Vám vrátime peniaze.

 

Vrátenie cez Zásielkovňu (zdarma):

  • Pri vrátení tovar nesmie javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom balení/krabici so všetkými etiketami od výrobcu (odporúčame poslať balík v rovnakom balení ako vám bol doručený, aby ste sa vyhli zbytočnému poškodeniu tovaru pri doprave). 
  • Vytlačte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru, ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom (vyplnená žiadosť o vrátenie tovaru nám uľahčí prácu a zrýchli celý proces).
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Na pobočke oznámte kód „92566256“.
  • Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
  • Pri doručení balíka na náš sklad Vás budeme informovať.
  • Vrátenie platby trvá 5 -14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. 

 

Vrátenie tovaru iným spôsobom:

  • Zásielku odošlite do 30 dní od prevzatia tovaru.
  • Pri vrátení tovar nesmie javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom balení/krabici so všetkými etiketami od výrobcu (odporúčame poslať balík v rovnakom balení ako vám bol doručený, aby ste sa vyhli zbytočnému poškodeniu tovaru pri doprave). 
  • Vytlačte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru, ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom (vyplnená žiadosť o vrátenie tovaru nám uľahčí prácu a zrýchli celý proces).
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.

  • Balík pošlite doporučene na adresu: Top di Milano, s.r.o.
                                                                               Slovenská 28 
                                                                               Prešov, 080 01

  • Poštové náklady a platby cez dobierku pri vrátení tovaru nevraciame.
  • Pri doručení balíka na náš sklad Vás budeme informovať.
  • Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. 

 

 Výmena tovaru:

Chcete vymeniť produkt za inú veľkosť? Prípadne iný produkt? Vymeníme Vám ho Kuriérom DPD ako výmenný balík. Výmenu produktu môžte uskutočniť v priebehu 30 dní od dátumu prevzatia zásielky. 

  • Presvedčte sa na našej webovej stránke či danú veľkosť z objednaného tovaru alebo produkt na výmenu máme na sklade.

  • Ak máme Vašu veľkosť na sklade, prosím pošlite nám žiadosť o výmenu tovaru na info@10k.sk alebo nám zavolajte +421 919 211 240 aby sme Vám tovar rezervovali a nemuseli ste sa báť, že sa vypredá.

  • Pri výmene tovar nesmie javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom balení/krabici so všetkými etiketami od výrobcu (odporúčame poslať balík v rovnakom balení ako Vám bol doručený, aby ste sa vyhli zbytočnému poškodeniu tovaru pri doprave). 

  • Vytlačte a vyplňte formulár pre výmenu tovaru, ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom (vyplnená žiadosť o výmenu tovaru nám uľahčí prácu a zrýchli celý proces).
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Kuriér DPD Vás bude informovať kedy si príde prevziať balík na Vami zvolenú adresu.
  • Kuriér DPD si od Vás prevezme balík a vzápätí Vám odovzdá balík z výmenným produktom.
  • Za výmenný balík je potrebné zaplatiť sumu vymeneného produktu (platba kartou alebo v hotovosti).
  • Pri doručení balíka na náš sklad Vás budeme informovať.
  • Vrátenie platby trvá 5 -14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi.