Reklamácia

 

Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, pri našom tovare slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením alebo nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku vady.

 

Postup pri reklamácií:

  • Vytlačte a vyplňte formulár pre reklamáciu tovaru ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom.
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
  • Balík pošlite doporučene na adresu: 

             TDM group s.r.o.
             Slovenská 26
             Prešov 080 01

  • Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
  • V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný tovar, ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie