Touto cestou by sme chceli poďakovať všetkým svojim doterajším zákazníkom. Kde niečo končí, iné začína. Preto sme sa rozhodli k zmene nášho názvu Luxusný darček na 10K. V skvalitňovaní našich služieb však aj naďalej pokračujeme.

Všetko o nákupe

Doprava

 

Na výber máte z niekoľkých spôsobov doručenia.

  • Po prijatí objednávky do 16:30 hodiny tovar odosielame v ten istý deň (platí počas pracovných dní).
  • Všetok tovar máme na sklade, vďaka čomu sme ho schopní poslať ihneď.

 

Možnosti dopravy: Slovensko

 Kuriér DPD (+ 2 €, nad 89 € zdarma): Pri dobierke +2 € (Platí sa v hotovosti alebo kartou). 

  • Doručenie priamo do Vašich rúk kdekoľvek.
  • Po prijatí objednávky do 16:30 hodiny je doručenie do 24 hodín.
  • Každý zákazník obdrží v deň doručenia SMS s informáciou o čísle zásielky a časom doručenia.
  • Kuriér Vás bude kontaktovať pred príchodom na Vašu adresu.
  • Po vybavení objednávky dostanete e-mail o sledovaní zásielky.
  • Ak Vás kuriér nezastihne, doručí Vám balík nasledujúci pracovný deň.
  • Dobierka sa uhrádza pri preberaní balíka od kuriéra.
  • Pri výnimočných situáciách sa môže termín dodania predĺžiť (zle vyplnená adresa alebo tel. číslo).

Sledovanie zásielky služby DPD (kliknite sem).

 

Zásielkovňa.sk (+ 2,5 €): Pri dobierke +2 € (platí sa v hotovosti).

  • možnosť iba osobného odberu vďaka širokej sieti výdajných miest. 
  • Po prijatí objednávky zásielku doručíme nasledujúci pracovný deň na najbližšiu pobočku.
  • Štandardná doba doručenia zásielky je 1 až 3 pracovné dni.
  • Dostanete e-mail a SMS s informáciou o uložení zásielky a hesla, ktoré potrebujete pri vyzdvihnutí zásielky.
  • Na vyzdvihnutie balíka máte 7 dní.
  • Balík Vám môže vyzdvihnúť ktokoľvek, potrebuje iba heslo z SMS.

Sledovanie zásielky (kliknite sem).

 

Slovenská pošta (+ 4,5 €): Pri dobierke +2 € (platí sa v hotovosti).

  • Pri nákupe nad 200 € je poplatok iba 3 €
  • Doručenie priamo do Vašich rúk kdekoľvek.
  • Po prijatí objednávky do 16:30 hodiny tovar odosielame v ten istý deň (platí počas pracovných dní).
  • Štandardná doba doručenia zásielky je 1 až 3 pracovné dni.
  • Dostanete e-mail a SMS s informáciou o doručení zásielky.
  • Kuriér Vás bude kontaktovať pred príchodom na Vašu adresu.
  • Pri neúspešnom doručení Vaša zásielka bude uložená na najbližšej pošte až 18 dní.
  • Dobierka sa uhrádza pri preberaní balíka od kuriéra.

Sledovanie zásielky (kliknite sem).

 

Osobný odber Bratislava (zdarma): Kamenná predajňa 10K

  • Po prijatí objednávky do 16:30 hodiny tovar odosielame v ten istý deň (platí počas pracovných dní).
  • Štandardná doba doručenia zásielky je nasledujúci pracovný deň.
  • Pri doručení zásielky na predajňu dostanete SMS. 
  • Za tovar zaplatíte v predajni pri preberaní.
  • Adresa: Obchodný dom Slimák

                             Hálkova 725/1

                             Bratislava 83103 

Viac info (kliknite sem).

 

Osobný odber Prešov (zdarma):

  • Po prijatí objednávky do 16:30 hodiny tovar odosielame v ten istý deň (platí počas pracovných dní).
  • Štandardná doba doručenia zásielky je nasledujúci pracovný deň.
  • Pri doručení zásielky na pobočku dostanete SMS. 
  • Za tovar nie je možné zaplatiť pri osobnom odbere.
  • Balík na tejto adrese je možné iba prevziať.
  • Adresa: Slovenská 28

                    Prešov 08001

Viac info (kliknite sem).

 

Možnosti dopravy: Česko

Kuriér DPD (+ 2,5 €): 

  • Doručenie priamo do Vašich rúk kdekoľvek.
  • Po prijatí objednávky do 16:30 hodiny je doručenie do 24 hodín.
  • Každý zákazník obdrží v deň doručenia SMS s informáciou o čísle zásielky a časom doručenia.
  • Kuriér Vás bude kontaktovať pred príchodom na Vašu adresu.
  • Po vybavení objednávky dostanete e-mail o sledovaní zásielky.
  • Ak Vás kuriér nezastihne, doručí Vám balík nasledujúci pracovný deň.
  • Pri výnimočných situáciách sa môže termín dodania predĺžiť (zle vyplnená adresa alebo tel. číslo).

Sledovanie zásielky služby DPD (kliknite sem).

 

Zásielkovňa.sk (+ 5 €):

  • možnosť iba osobného odberu vďaka širokej sieti výdajných miest. 
  • Po prijatí objednávky zásielku doručíme nasledujúci pracovný deň na najbližšiu pobočku.
  • Štandardná doba doručenia zásielky je 1 až 3 pracovné dni.
  • Dostanete e-mail a SMS s informáciou o uložení zásielky a hesla, ktoré potrebujete pri vyzdvihnutí zásielky.
  • Na vyzdvihnutie balíka máte 7 dní.
  • Balík Vám môže vyzdvihnúť ktokoľvek, potrebuje iba heslo z SMS.

Sledovanie zásielky (kliknite sem).

 

Možnosti dopravy: Belgicko, Nemecko, Rakúsko a iné krajiny 

Kuriér DPD (+ 20 €): 

  • Doručenie priamo do Vašich rúk kdekoľvek.
  • Po prijatí objednávky do 16:30 hodiny je doručenie do 2 - 3 pracovných dní.
  • Každý zákazník obdrží v deň doručenia SMS s informáciou o čísle zásielky a časom doručenia.
  • Kuriér Vás bude kontaktovať pred príchodom na Vašu adresu.
  • Po vybavení objednávky dostanete e-mail o sledovaní objednávky.
  • Ak Vás kuriér nezastihne, doručí Vám balík nasledujúci pracovný deň.
  • Pri výnimočných situáciách sa môže termín dodania predĺžiť (zle vyplnená adresa alebo tel. číslo).

Sledovanie zásielky služby DPD (kliknite sem).

 

 

Garancia originality

 

  • Všetok nami ponúkaný tovar je 100% originálny.
  • Väčšina produktov má vlastné individuálne certifikáty, tak ako produkty zakúpené v originálnej predajni.
  • Všetky produkty sú dodatočne kontrolované, či obsahujú všetky ochranné kódy a ochranné certifikáty, ktoré uvádza výrobca.
  • Na všetky produkty vlastníme potvrdenie o originalite a pôvode. 
  • Všetok tovar je vždy originálny produkt určitého výrobcu a jeho nadobudnutie je legálne v súlade so zákonom danej krajiny.
  • Vlastníme všetky dokumenty a zmluvy medzi našou spoločnosťou a oficiálnym výrobcom alebo dodávateľom. 
  • Všetok tovar pochádza od oficiálnych výrobcov, oficiálnych distribútorov, alebo od subdodávateľov.
Osobný odber

 

Páči sa Vám tovar ale nie ste si istý, či ste si vybrali správnu veľkosť? Alebo sa chcete presvedčiť o jeho kvalite na vlastné oči? Stačí si pri objednávke vybrať spôsob dopravy možnosť „osobný odber Bratislava”  alebo „osobný odber Prešov.” Tovar Vám bude doručený na tieto odberné miesta a tovar si môžete vyskúšať.

 

Osobný odber Bratislava: Kamenná predajňa 10K

  • Za tovar môžete zaplatiť aj v predajni pri preberaní. 
  • Adresa: Obchodný dom Slimák

                             Hálkova 725/1

                             Bratislava 83103 

 

  

Osobný odber Prešov:

  • Za tovar nie je možné zaplatiť pri osobnom odbere.
  • Balík na tejto adrese je možné iba prevziať.
  • Máte právo vrátiť zakúpený tovar behom 30 dní odo dňa vyzdvihnutia zásielky.
  • Otváracie hodiny: Pondelok až Piatok od 10:00 h - do 17:00 h.
  • Kontakt: +421 919 211 240, info@10k.sk

  • Adresa: Slovenská 28

                            Prešov 08001

 

Platba

 

Všetky online platby prebiehajú prostredníctvom služby GoPay.

  • Pri zaplatení objednávky do 16:30 hodiny tovar odosielame v ten istý deň (platí počas pracovných dní).
  • Podmienky platby sú rovnaké pre Slovensko a Česko.

 

Platba: 

Online platba kartou (zadarmo): Okamžitá platba cez platobnú bránu GoPay. 

  • Pre platbu kartou budete presmerovaný na zabezpečenú a preverenú platobnú bránu spoločnosti GoPay.
  • Po úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Peniaze máme na účte ihneď.

 

Online bankový prevod (zadarmo): Rýchly prevod peňazí z vybraných bánk.

  • Pre online platbu cez Váš internet banking vyberte pole s logom banky, v ktorej máte svoj účet.
  • Po dokončení objednávky budete presmerovaný na web Vášho internetového bankovníctva, kde vykonáte platbu.
  • Po úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Peniaze máme na účte ihneď.

 

GoPay peňaženka (zadarmo): Okamžitá platba cez Vašu elektronickú peňaženku GoPay.

  • Pre platbu GoPay peňaženkou budete presmerovaný na zabezpečenú a preverenú platobnú bránu spoločnosti GoPay.
  • Je potrebné mať vytvorený účet v GoPay službe. 
  • Po úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Peniaze máme na účte ihneď.

 

Bitcoin (zadarmo): Okamžitá platba virtuálnou menou Bitcoin.

  • Pri platbe Btc budete presmerovaný na zabezpečenú a preverenú platobnú bránu spoločnosti GoPay.
  • Máte 15 minút pre vykonanie platby na určenú adresu virtuálnej meny Bitcoin.
  • Po úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Peniaze máme na účte ihneď.

 

Google Pay (zadarmo): Okamžitá platba cez elektronickú peňaženku.

  • Pri platbe Google Pay budete presmerovaný na zabezpečenú a preverenú platobnú bránu spoločnosti GoPay.
  • Po úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Peniaze máme na účte ihneď.

 

Prevodom (zadarmo): 

  • Po dokončení objednávky obdržíte e-mailom informácie k platbe prevodom.
  • Platba vykonávaná bežným prevodom trvá 1 až 3 dni.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Balík odosielame až po prijatí platby.
  • Táto služba nie je dostupná pre Českú republiku.

 

Dobierkou (+ 2 € ): Platba pri doručení balíka.

  • Platba pri prevzatí zásielky od kuriéra DPD.
  • Platba je možná v hotovosti alebo kartou.
  • Táto služba nie je dostupná pre Českú republiku.
  • Po prijatí objednávky do 16:30 hodiny tovar odosielame v ten istý deň (platí počas pracovných dní).

 

V Hotovosti (zadarmo): Platba v kamennej predajni.

  • Služba je dostupná iba pri osobnom odbere v Bratislave.
  • Adresa: Obchodný dom Slimák

                     Hálkova 725/1

                     Bratislava 83103 

 

Reklamácia

 

Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, pri našom tovare slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením alebo nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku vady.

Reklamácia:

  • Vytlačte a vyplňte formulár pre reklamáciu tovaru ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom.
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
  • Balík pošlite doporučene na adresu: Top di Milano s.r.o.
                                                                              Slovenská 28 
                                                                              Prešov 080 01
  • Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
  • V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný tovar, ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
Výmena/ Vrátenie

 

Nevyhovuje Vám veľkosť? Zmenili ste názor, alebo chcete niečo iné? Nevadí! Vrátenie zakúpeného tovaru môžete odoslať v priebehu 30 dní od dátumu prevzatia zásielky. 

  • Máte právo vrátiť zakúpený tovar behom 30 dní odo dňa obdržania zásielky.

 

Výmena tovaru:

Ak Vám nesedí veľkosť a želáte si ju vymeniť, môžete tovar vrátiť a my Vám pošleme inú veľkosť, pokiaľ je stále na sklade.

  • Presvedčte sa na našej webovej stránke či danú veľkosť z objednaného tovaru na výmenu máme na sklade.

  • Ak máme Vašu veľkosť na sklade, prosím pošlite nám žiadosť o výmenu tovaru na info@10k.sk alebo nám zavolajte +421 919 211 240 aby sme Vám tovar rezervovali a nemuseli ste sa báť, že sa vypredá.

  • Pri výmene tovar nesmie javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom balení/krabici so všetkými etiketami od výrobcu (odporúčame poslať balík v rovnakom balení ako Vám bol doručený, aby ste sa vyhli zbytočnému poškodeniu tovaru pri doprave). 

  • Vytlačte a vyplňte formulár pre výmenu tovaru, ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom (vyplnená žiadosť o výmenu tovaru nám uľahčí prácu a zrýchli celý proces).
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).

  • Zásielku odošlite do 30 dní od prevzatia tovaru.
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.

  • Balík pošlite doporučene na adresu: Top di Milano, s.r.o.
                                                                               Slovenská 28 
                                                                               Prešov, 080 01

  • Stiahnite si formulár na výmenu tovaru

 

Vrátenie tovaru:

Ak Vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť a my Vám vrátime peniaze.

  • Zásielku odošlite do 30 dní od prevzatia tovaru.
  • Pri vrátení tovar nesmie javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom balení/krabici so všetkými etiketami od výrobcu (odporúčame poslať balík v rovnakom balení ako vám bol doručený, aby ste sa vyhli zbytočnému poškodeniu tovaru pri doprave). 
  • Vytlačte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru, ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom (vyplnená žiadosť o vrátenie tovaru nám uľahčí prácu a zrýchli celý proces).
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.

  • Balík pošlite doporučene na adresu: Top di Milano, s.r.o.
                                                                               Slovenská 28 
                                                                               Prešov, 080 01

  • Poštové náklady a platby cez dobierku pri vrátení tovaru nevraciame.
  • Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. 

 

 

 

Záruka

 

Každý produkt zakúpený v našom e-shope 10k.sk má 24 mesačnú záruku. Záruka platí na všetky produkty v e-shope, taktiež aj na produkty zakúpené v zľave. Pri našom tovare slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list.