Všetko o nákupe

Doprava

 

Na výber máte z niekoľkých spôsobov doručenia.

  • Po prijatí objednávky do 15:00 hodiny tovar odosielame v ten istý deň (platí počas pracovných dní).
  • Všetok tovar máme na sklade, vďaka čomu sme ho schopní poslať ihneď.

 

Možnosti dopravy: Slovensko

 Kuriér DPD (+ 2 €, nad 89 € zdarma): Pri dobierke +2 € (Platí sa v hotovosti alebo kartou). 

  • Doručenie priamo do Vašich rúk kdekoľvek.
  • Po prijatí objednávky do 15:00 hodiny je doručenie do 24 hodín.
  • Každý zákazník obdrží v deň doručenia e-mail a SMS s informáciou o čísle zásielky a časom doručenia.
  • Kuriér Vás bude kontaktovať pred príchodom na Vašu adresu.
  • Po vybavení objednávky dostanete e-mail o sledovaní zásielky.
  • Ak Vás kuriér nezastihne, doručí Vám balík nasledujúci pracovný deň.
  • Dobierka sa uhrádza pri preberaní balíka od kuriéra.
  • Pri výnimočných situáciách sa môže termín dodania predĺžiť (zle vyplnená adresa alebo tel. číslo).

Sledovanie zásielky služby Dpd

 

Packeta.sk (+ 2,5 €): Pri dobierke +2 € (platí sa v hotovosti alebo kartou).

  • možnosť iba osobného odberu vďaka širokej sieti výdajných miest. 
  • Odoslanie do 24 hodín (platí počas pracovných dní).
  • Štandardná doba doručenia zásielky je 1 až 2 pracovné dni.
  • Dostanete e-mail a SMS s informáciou o uložení zásielky a hesla, ktoré potrebujete pri vyzdvihnutí zásielky.
  • Na vyzdvihnutie balíka máte 7 dní.
  • Balík Vám môže vyzdvihnúť ktokoľvek, potrebuje iba heslo z SMS.

Sledovanie zásielky služby Packeta

 

Možnosti dopravy: Belgicko, Nemecko, Rakúsko a iné krajiny 

Kuriér DPD (+ 10 €): 

  • Doručenie priamo do Vašich rúk kdekoľvek.
  • Po prijatí objednávky do 15:00 hodiny je doručenie do 2 - 3 pracovných dní.
  • Každý zákazník obdrží v deň doručenia e-mail a SMS s informáciou o čísle zásielky a časom doručenia.
  • Kuriér Vás bude kontaktovať pred príchodom na Vašu adresu.
  • Po vybavení objednávky dostanete e-mail o sledovaní objednávky.
  • Ak Vás kuriér nezastihne, doručí Vám balík nasledujúci pracovný deň.
  • Pri výnimočných situáciách sa môže termín dodania predĺžiť (zle vyplnená adresa alebo tel. číslo).

Sledovanie zásielky služby Dpd

 

Garancia originality

 

  • Všetok nami ponúkaný tovar je 100% originálny.
  • Väčšina produktov má vlastné individuálne certifikáty, tak ako produkty zakúpené v originálnej predajni.
  • Všetky produkty sú dodatočne kontrolované, či obsahujú všetky ochranné kódy a ochranné certifikáty, ktoré uvádza výrobca.
  • Na všetky produkty vlastníme potvrdenie o originalite a pôvode. 
  • Všetok tovar je vždy originálny produkt určitého výrobcu a jeho nadobudnutie je legálne v súlade so zákonom danej krajiny.
  • Vlastníme všetky dokumenty a zmluvy medzi našou spoločnosťou a oficiálnym výrobcom alebo dodávateľom. 
  • Všetok tovar pochádza od oficiálnych výrobcov, oficiálnych distribútorov, alebo od subdodávateľov.
Platba

 

Všetky online platby prebiehajú prostredníctvom služby GoPay.

  • Pri zaplatení objednávky do 15:00 hodiny tovar odosielame v ten istý deň (platí počas pracovných dní). 

 

Platba

Online platba kartou (zadarmo): Okamžitá platba cez platobnú bránu GoPay. 

  • Pre platbu kartou budete presmerovaný na zabezpečenú a preverenú platobnú bránu spoločnosti GoPay.
  • Po úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Peniaze máme na účte ihneď.

 

Online bankový prevod (zadarmo): Rýchly prevod peňazí z vybraných bánk.

  • Pre online platbu cez Váš internet banking vyberte pole s logom banky, v ktorej máte svoj účet.
  • Po dokončení objednávky budete presmerovaný na web Vášho internetového bankovníctva, kde vykonáte platbu.
  • Po úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Peniaze máme na účte ihneď.

 

Google Pay (zadarmo): Okamžitá platba cez elektronickú peňaženku.

  • Pri platbe Google Pay budete presmerovaný na zabezpečenú a preverenú platobnú bránu spoločnosti GoPay.
  • Po úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Peniaze máme na účte ihneď.

 

Apple Pay (zadarmo): Okamžitá platba cez elektronickú peňaženku.

  • Pri platbe Apple Pay budete presmerovaný na zabezpečenú a preverenú platobnú bránu spoločnosti GoPay.
  • Po úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Peniaze máme na účte ihneď.

 

Prevodom (zadarmo): 

  • Po dokončení objednávky obdržíte e-mailom informácie k platbe prevodom.
  • Pri platbe uveďte číslo objednávky ako variabilný symbol.
  • Platba vykonávaná bežným prevodom trvá 1 až 3 dni.
  • Po zaplatení dostanete e-mail o prijatí Vašej objednávky.
  • Balík odosielame až po prijatí platby.

 

Dobierkou (+ 2 € ): Platba pri doručení balíka.

  • Platba pri prevzatí zásielky.
  • Platba je možná v hotovosti alebo kartou. 

 

Reklamácia

 

Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, pri našom tovare slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením alebo nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku vady.

Postup pri reklamácií:

  • Vytlačte a vyplňte formulár pre reklamáciu tovaru ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom.
  • Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
  • Balík pošlite doporučene na adresu: 

             Gema Company s. r. o.
             Zápotockého 19
             Prešov 080 01

  • Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
  • V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný tovar, ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
Tabuľka veľkosti

 

Prehľad všetkých dostupných tabuliek veľkosti dámskeho a pánskeho oblečenia, nohavíc, topánok a čiapok. 

 

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_DÁMSKE-OBLEČENIE_sk

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_PÁNSKE-OBLEČENIE_sk

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_DÁMSKÉ-NOHAVICE_sk

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_PÁNSKE-NOHAVICE_sk

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_DÁMSKA-OBUV_sk

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_PÁNSKA-OBUV_sk

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_čiapky_sk

 

Vrátenie/ Výmena

 

Nevyhovuje Vám veľkosť? Zmenili ste názor, alebo chcete niečo iné? Nevadí! Vrátenie zakúpeného tovaru môžete odoslať v priebehu 30 dní od dátumu prevzatia zásielky. 

  • Máte právo vrátiť zakúpený tovar behom 30 dní odo dňa obdržania zásielky.
  • Ak Vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť a my Vám vrátime peniaze.

 

Vrátenie cez Packetu/Zásielkovňu (zdarma):

  • Pri vrátení tovar nesmie javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom balení/krabici so všetkými etiketami od výrobcu (odporúčame poslať balík v rovnakom balení ako vám bol doručený, aby ste sa vyhli zbytočnému poškodeniu tovaru pri doprave). 
  • Vytlačte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru, ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom (vyplnená žiadosť o vrátenie tovaru nám uľahčí prácu a zrýchli celý proces).
  • Na pobočke oznámte kód „92566256“.
  • Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
  • Pri doručení balíka na náš sklad Vás budeme informovať e-mailom.
  • Vrátenie platby trvá 2-5 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. 

 

Vrátenie iným spôsobom:

  • Zásielku odošlite do 30 dní od prevzatia tovaru.
  • Pri vrátení tovar nesmie javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom balení/krabici so všetkými etiketami od výrobcu (odporúčame poslať balík v rovnakom balení ako vám bol doručený, aby ste sa vyhli zbytočnému poškodeniu tovaru pri doprave). 
  • Vytlačte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru, ktorý stiahnete tu a pridajte ho do balíka spolu s tovarom (vyplnená žiadosť o vrátenie tovaru nám uľahčí prácu a zrýchli celý proces).
  • Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.

  • Balík pošlite doporučene na adresu: 

             Gema Company s. r. o.
             Zápotockého 19
             Prešov, 080 01

  • Poštové náklady a platby cez dobierku pri vrátení tovaru nevraciame.
  • Pri doručení balíka na náš sklad Vás budeme informovať e-mailom.
  • Vrátenie platby trvá 2-5 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. 

 

 Výmena tovaru:

Systém výmeny je realizovaný vo forme vrátenia produktu, vrátenie platby a následným vytvorením novej objednávky.

  • Vráťte bezplatne nevyhovujúce produkt a čo najskôr si vytvorte novú objednávku.
  • Zarezervujeme Vám produkt, ktorý ste si vybrali, aby ho nikto nevykúpil.
  • Zaplaťte za novú objednávku, alebo počkajte na vrátenie platby.
  • Vrátenie platby prebehne do 1-3 pracovných dní od momentu overenie vašej zásielky. 
  • Rezervácia tovaru trvá 7 dní.

 

Záruka

 

Každý produkt zakúpený v našom e-shope 10k.sk má 24 mesačnú záruku. Záruka platí na všetky produkty v e-shope, taktiež aj na produkty zakúpené v zľave. Pri našom tovare slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list.