BALMAIN Aside Logo Khaki tričko
Kód: 11102/XS 11102/S 11102/M 11102/L Zvoľte variantSúvisiaci tovar
Podrobný popis
Balmain Paris Aside Logo - pánske tričko
- Materiál: 100% bavlna
- Farba: khaki, sivá
- Strih: loose fit
- Vzor: so vzorom
- Detail: logo značky
- Model: AH1EG010
Made in Portugal
Dodatočné parametre
Kategória: | Pánske tričká |
---|---|
Farba: | Zelená |
Materiál: | Bavlna |
Vzor: | So vzorom |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Viete kto stojí za popularizáciou francúzskej tradičnej elegancie na americkom trhu? Za reprezentáciou elegancie a luxusu prenesenej do večerných šiat pre tých, ktorí dbajú na kvalitu a dokonalý súzvuk strihov a ceny? Návrhy spojené so zámerom zdôrazniť ženskosť a siluetu. Práve odevy s touto myšlienkou začala produkovať značka Balmain v roku 1945, a od toho času sa posúva a produkuje nové kolekcie, reprezentujúce najmä modernú a súčasnú ženu s podtónom francúzskeho štýlu. Poďme sa spolu pozrieť, akými kúskami Balmain ovplyvnil svet módneho priemyslu.
Francúzska elegancia
Zakladateľom značky Balmain je francúzsky návrhár Pierre Balmain, ktorý svoju cestu sofistikovanej elegancie budoval praxou v módnych domoch ako Dior či Givenchy. Svoju značku dotiahol až do prepychového módneho domu. Jeho začiatky ale neboli najjednoduchšie. Svoje kolekcie elegantných šiat produkoval v USA, čo bolo vnímané ďalšími francúzskymi návrhármi ako nedôstojné a tým jeho značku považovali za nelukratívnu. Dlhá životnosť módneho domu, jeho prominentnosť a žiadané návrhy však svedčia o pretrvávajúcom úspechu.
Svetové hviezdy a vôňa luxusu
Kolekcie šiat aj topánok tvorili osobné šatníky klientely z kráľovských rodín aj filmových hviezd už v 50. rokoch. Patrili medzi ne hviezdy ako Katherine Hepburn či Brigitte Bardot. Balmain tvoril očarujúce kostýmy pre ikonické hollywoodske herečky a taktiež sa podieľal na návrhoch pre viac ako 50 filmov. Práve v tomto čase začal Pierre reagovať na sen spoločnosti viesť viac konzumný životný štýl a svoje kolekcie jemne predefinoval. Spopularizoval nosenie štóly, nosenie puzdrových šiat pod sakom, vytváral na mieru šité obleky v elegantných líniách.
Ak ste sa chceli preniesť začiatkom 50-tych rokov do sveta luxusu a vysokej módy aj inak ako cez ikonické kolekcie, mohli ste tak urobiť cez vône Balmain. Tie sa na trhu uchytili rovnako úspešne ako módne kúsky a aj v súčasnosti sú synonymom kvalitných parfumov. Legendárna vôňa Vent Vert z roku 1947, ktorá sa vyrába dodnes bola jedným z najpredávanejších parfémov svojej doby. Najnovšia edícia bola vytvorená v roku 2016.
Úspešní návrhári
Ikonické dizajny Balmain blejzrov zvýrazňujúce siluetu ženy prerazili vo svete módy ironicky až po smrti zakladateľa Pierra. Návrh patrí kreatívcovi značky, ktorým bol od roku 1993 do 2002 Oscar de la Renta. Ten prevzal žezlo hlavného návrhára a v roku 2000 vytvoril blejzer ako výrazný doplnok k elegantným večerným šatám a doplňujúci návrh k Pierrovému módnemu archívu na jeho počesť. Oscar de la Renta stál aj za obnovením komerčného úspechu módneho tomu. Vytváral očarujúce róby na červený koberec pre súčasné celebrity ako Taylor Swift či Celine Dion. V jeho prevedení Balmain sa ženy cítili žensky a krásne. Konvenčnej ženskosť bola synonymom značky až do roku 2002.
Od roku 2011 je hlavným kreatívnym riaditeľom mladý návrhár Olivier Rousteing. Značka naďalej podporuje myšlienku sily ženy s výraznými kúskami lichotivo vyzdvihujúcimi ženskú siluetu, no hlavný zámer je zamerať sa na modernú ženu. Rousteing vie čo chcú nosiť ženy 21. storočia a preto zameral svoju pozornosť na streetwear a značku preniesol aj do viac neformálneho, ležérneho oblečenia. Nové kolekcie kombinujú pôvodné prvky zmiešané s očarujúcimi siluetami. Výrazné elegantné saká alebo priliehavé minišaty sú pre sebavedomé ženy s nefalšovaným pôvabom. Vzhľady reprezentujú Kardashianky, speváčka Beyoncé, Justin Bieber a ďalší, ktorý patria pod tzv. Balmain Army. Hlavné vzhľady najnovších kolekcií tričiek prichádzajú v khaki zelenej farbe, zdobené charakteristickými zlatými kovanými gombíkmi, kúsky vo výrazných neónových farbách aj metalické pleteniny. Rousteing rád spolupracuje s celebritami a umelcami. Hudba, kultúra a témy súčasnosti sú hlavnými inšpiráciami kolekcií. Toto prepojenie vidno aj v spolupráci s umelcom Kanye Westom.
V najnovšej kolekcii prevládajú saká, kabáty s výraznými ramenami, priliehavé nohavice z umelej kože, minišaty a sukne nostalgicky pripomínajúce minulosť značky a topánky na vysokej platforme. Moderné maximalistické mikiny a obuv metaforicky znázorňujú ochranné odevy, bandáže či záchranárske výstroje a reagujú na situáciu súčasnosti.